Επιστροφές προϊόντων

  • Έχετε πάντα το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο.
  • Η περίοδος επιστροφής υπολογίζεται από την ημέρα παράδοσης της παραγγελία σας.
  • Όλες οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα και BOX NOW (χρέωση παραλήπτη).
  • Για επιστροφές προς τα εμάς που αφορούν αλλαγή-αντικατάσταση προϊόντων δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς.
  • Για επιστροφές που αφορούν σε επιστροφές χρημάτων, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής που ισχύουν για την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία. (διαβάστε παρακάτω για λεπτομέρειες)

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή σας θα πρέπει:

  • Τα προϊόντα να επιστρέψουν στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την συσκευασία τους (κουτί, καρτελάκια κλπ) και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς τους.
  • Παρακαλούμε τα προϊόντα να παραδίδονται συσκευασμένα σε μια οποιαδήποτε σακούλα για την προστασία τους στην μεταφορά.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα και BOX NOW.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή γίνει μέσω μη συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφοράς με χρέωση παραλήπτη, η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή και επιστρέφει πίσω.
  • Όλες οι επιστροφές να αποστέλλονται στην παρακάτω διεύθυνση:

Nespo Athletics, Μαρίνου Αντύπα 40, Πυλαία, Θεσσαλονίκη, ΤΚ: 55535

  • Στην περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με άλλο μέγεθος ή με διαφορετικό είδος, τα νέα προϊόντα αποστέλλονται από την εταιρεία μας με κόστος μεταφοράς €3, ανεξάρτητα από την αρχική αξία της παραγγελίας.
  • Σημείωση: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα nespo.gr και hoodofsneakers.gr επιφυλάσσονται του δικαιώματος να απορρίψουν επιστροφές που στάλθηκαν μετά το πέρας της προθεσμίας επιστροφής (14 ημέρες) ή επιστροφές προϊόντων που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση ή έχουν κατεστραμμένες συσκευασίες ή επιστροφές προϊόντων (μάσκες, εσώρουχα, κάλτσες, μαγιό) που έχουν δοκιμαστεί και για λόγους υγιεινής δεν μπορούν γίνουν αποδεκτές.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

  1. Αφού βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν υποστεί ζημιά, βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία. Αυτό περιλαμβάνει το κουτί, τις ετικέτες και οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ συνοδεύει το προϊόν.
  2. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
  3. Τοποθετήστε τα προϊόντα και τη φόρμα επιστροφής στη courier bag που παραλάβατε ή σε μια οποιαδήποτε σακούλα της επιλογής σας. Βεβαιωθείτε πως η courier bag ή σακούλα είναι κλεισμένη και ασφαλής για τη μεταφορά.
  • Είναι πολύ σημαντικό να μην καταστρέφετε η εργοστασιακή συσκευασία (κουτί) των παπουτσιών. Η αρχική συσκευασία παρέχει την κατάλληλη προστασία και αποτελεί μέρος της αξίας του προϊόντος. Η χρήση της σωστής συσκευασίας μειώνει τον κίνδυνο ζημιάς κατά την επιστροφή και εξασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα της υπηρεσίας μας.
  • Μην γράφετε ή κολλάτε ετικέτες, voucher ή άλλα υλικά στην εργοστασιακή συσκευασία των παπουτσιών. Αυτό βοηθά να παραμείνει το κουτί σε καλή κατάσταση.
  • Μην τυλίγετε τα κουτιά των παπουτσιών με ταινία ή άλλα υλικά – αυτοκόλλητα καθώς προκαλούνται ζημιές στο κουτί.

Ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφών

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφών.
*Ισχύει μόνο για παραγγελίες που έχουν γίνει ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας μας. 
 
  1. Στην αρχή θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον κωδικό της παραγγελίας σας (μπορείτε να τον βρείτε στο e-mail που λάβατε όταν ολοκληρώσατε την παραγγελία σας).
  2. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με την επιστροφή σας μέσω των επιλογών που εμφανίζονται στο πλαίσιο “Αιτιολογία επιστροφής” για κάθε είδος της αρχικής σας παραγγελίας.
  3. Εάν χρειάζεστε μόνο αλλαγή στο μέγεθος τότε μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα μεγέθη αυτό που θέλετε, χωρίς την συμπλήρωση του πεδίου με τα “Σχόλια”.
  4. Εάν θελήσετε αλλαγή με κάποιο άλλο είδος της αρεσκείας σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα “Σχόλια” τον κωδικό του νέου προϊόντος και  το μέγεθος.
  5. Εάν θελήσετε επιστροφή των χρημάτων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο με τα “Σχόλια” τα παρακάτω στοιχεία: Αριθμός λογαριασμού Τράπεζας, Επωνυμία Τράπεζας, Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου του λογαριασμού.
  6. Αφού έχετε συμπληρώσει τα απαραίτητα πεδία επιλέγετε το κουμπί “Αποστολή”.

Έτσι,  λαμβάνουμε το αίτημα σας και προχωράτε κανονικά στην αποστολή της επιστροφής σας. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται χωρίς χρέωση και αποκλειστικά με τις συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφοράς Γενική Ταχυδρομική και ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα.

Τέλος, μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, θα προχωρήσουμε άμεσα στο αίτημα σας. Δεν χρειάζεται να καταχωρήσετε εκ νέου την παραγγελία. Έπειτα, θα ενημερωθείτε ξανά μέσω e-mail για την παρακολούθηση της πορείας της αλλαγής σας.

Αλλαγές/Επιστροφές από Τηλεφωνικές παραγγελίες μέσω Εντύπου

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι να συμπληρωθεί το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στην συσκευασία σας. Ακολουθήστε τα βήματα συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία και τους κωδικούς των επιστρεφόμενων ειδών, αλλά και των νέων που επιθυμείτε. 

Επιστροφές χρημάτων

  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να συμπληρωθεί το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στην συσκευασία σας, συμπληρώνοντας τα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και τα πεδία ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.
  • Για το συνολικό ποσό της επιστροφής λαμβάνεται υπόψη η αξία των προϊόντων που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
  • Σε όλες τις αιτήσεις επιστροφών χρημάτων (εκτός των περιπτώσεων που αφορούν σε ελαττωματικά προϊόντα), επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής που ισχύουν για την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία, και θα αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής.
  • Αφού προχωρήσετε στην αποστολή της επιστροφής σας και την παραλάβουμε θα προχωρήσουμε στην διεκπεραίωση του αιτήματος σας.
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρεία μας.
  • Η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με τυχόν τραπεζικά έξοδα.

Για οποιαδήποτε απορία ή επιπλέον πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2310474144 & 6981204111 ή μέσω email στο: [email protected]

Ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφών

Επιστροφές BoxNow

  • Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέψουν στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την συσκευασία τους (κουτί, καρτελάκια κλπ) και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς τους.
  • Παρακαλούμε τα προϊόντα να παραδίδονται συσκευασμένα σε μια οποιαδήποτε σακούλα για την προστασία τους στην μεταφορά.

Για την επιστροφή δέματος που παραλάβατε μέσω της υπηρεσίας Box Now, πατήστε στο κουμπί παρακάτω: